Рада створила Дорожній фонд
Депутати Верховної ради підтримали у другому читанні та в цілому два проекти закону, які передбачають створення Державного дорожнього фонду України.
За законопроекти №4014а та №4015а проголосували 248 та 235 народних депутатів відповідно.
"Ми можемо сьогодні створити стабільний інструмент для відновлення українських доріг, для того щоб 90% з 170 тисяч км, які ми маємо, були нормальними, якісними та безпечними для наших громадян", - заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, закликаючи депутатів підтримати проект закону.
"Якщо ми хочемо мати гарну економіку, ми повинні будувати дороги. Власне цей фонд є джерелом постійного добробуту України", - заявив міністр.
За рахунок Дорожнього фонду уряд планує збільшити обсяг коштів, що виділяються на ремонт доріг з 2017 року.
В даний момент основними джерелами фінансування є кілька видів акцизних зборів і мит.
Наразі виділення коштів на дороги відбувається за залишковим принципом, після задоволення потреб інших сфер економіки. Планувати ремонти на кілька років вперед з таким підходом неможливо, неодноразово заявляв Омелян.
Завдяки прийняттю закону, в складі спеціального фонду держбюджету буде створений окремий дорожній фонд, куди надходитимуть кошти з оплачених мит і акцизних зборів. Найголовніше - ці гроші будуть цільовими. Їх не можна буде використовувати ні на що інше, крім ремонту доріг.
Як відомо, в 2016 році на дороги виділили 31 млрд гривень, з яких безпосередньо на ремонт мало піти близько 19,4 млрд гривень. Прийняття закону повинно дозволити цю суму в 2017 році збільшити мінімум вдвічі.
Загалом у четвер Верховна Рада повинна розглянути десять законопроектів, які покликані істотно поліпшити інфраструктуру України. З основними змінами, які нас чекають в разі прийняття документів, можна ознайомитися у матеріалі на ЕП.
Читайте також: Дорожній фонд та децентралізація доріг. Як це буде
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"