78% американців заходять на Facebook зі смартфона
Facebook оприлюднила статистику відвідування соцмережі за країною, звідки випливає, що з усієї щоденної аудиторії в 128 млн осіб 78% користуються ресурсом зі своїх мобільних гаджетів.
"Ми будемо публікувати подібні звіти, для того щоб бренди і компанії зрозуміли, як конкретно користувачі взаємодіють з Facebook, особливо це стосується мобільного сектора. Багато фокусуються на щомісячній активній аудиторії або загальній кількості зареєстрованих користувачів в якості ілюстрації масштабу і популярності ресурсу", - повідомляється у офіційній заяві, передають "Вести экономика".
У заявы сказано, що у сучасному медіа важливим є не стільки те, скільки чоловік повертаються на сайт щомісяця, а скільки заходять на ресурс щодня.
Крім іншого Facebook скоро стане надавати статистичні дані по інших країнах крім США і Великобританії.
Зведена статистика припускає, що кожен користувач враховується як 1 одиниця, в незалежності від того, чи заходив він на сайт з мобільника, десктопа або з того й іншого пристрою.
Мобільна метрика підраховує тільки користувачів, які зайшли зі смартфона або планшета.
Дані, безсумнівно, будуть корисні рекламодавцям, які намагаються зорієнтуватися, на які ринки більш вигідно впливати, проводячи рекламні кампанії.
Майкл Лазероу з Salesforce вважає, що надані Facebook дані ясно ілюструють, що стратегія компанії, яка припускає упор у розвитку на мобільні пристрої, приносить відчутні плоди.
Більш детальна метрика допоможе рекламодавцям ефективніше планувати і здійснювати таргетинг рекламних кампаній.