Посилення Samsung змушує Google шукати альтернативних партнерів
Довгий час Google і Samsung Electronics були партнерами і спільно просували платформу Android, однак зараз швидке посилення Samsung починає турбувати керівництво Google.
Контролюючи близько 40% ринку пристроїв на базі Android, корейська компанія має реальну можливість переглянути відносини з Google і потіснити американського партнера в сфері мобільної реклами, передають "Ведомости".
Ці побоювання відкрито обговорюються всередині Google і змушують американську компанію шукати альтернативних партнерів серед виробників пристроїв, включаючи HTC і Hewlett-Packard.
Ще восени Енді Рубін, який очолює в Google підрозділ Android, висловлював захоплення успіхами Samsung і розвитком двостороннього партнерства.
Ці успіхи допомагали Google нарощувати доходи від реклами. Але вже тоді Рубін відзначив, що подальше посилення впливу Samsung на ринок Android-пристроїв буде представляти загрозу для Google.
Одним із засобів захисту від цієї загрози стало нещодавнє поглинання підрозділу Motorola Mobility.
Представники Google і Samsung відмовилися коментувати зміни у відносинах між компаніями.