США та Корея побудують завод з переробки мінералів, аби протистояти Китаю

США підтримали інвестиції у розмірі 7,4 млрд доларів у будівництво заводу з переробки критично важливих мінералів.
Про це повідомляє Financial Times.
Korea Zinc, найбільший у світі завод з переробки цинку, заявив, що уряд США попросив компанію побудувати завод, щоб вирішити проблему зростаючих ризиків у ланцюжку поставок матеріалів, необхідних для різних галузей промисловості, від автомобілебудування до оборони.
Завод буде виробляти сурму, германій і галій, елементи, що використовуються в напівпровідниках та електроніці, а також кольорові метали, такі як цинк, свинець і мідь, та дорогоцінні метали, включаючи золото і срібло.
Компанія повідомила в понеділок у регуляторній документації, що комерційна експлуатація розпочнеться поступово після завершення будівництва в 2027-29 роках.
Акції Korea Zinc подорожчали на 27% після того, як місцеві ЗМІ повідомили про угоду.
Проект з'явився після того, як Південна Корея погодилася інвестувати 350 млрд доларів у США в обмін на зниження тарифів в рамках торговельної угоди, підписаної наприкінці жовтня.
Проект є однією з найбільших інвестицій Південної Кореї в сектор критично важливих мінералів США і підкреслює стратегічне значення Korea Zinc.
Рада директорів Korea Zinc схвалила план створення іноземного спільного підприємства, до якого увійде уряд США.
Згідно з поданими документами, спільне підприємство залучить близько 2 млрд доларів для реалізації проекту, а решта коштів буде надана у вигляді кредитів і грантів уряду США та капітальних внесків Korea Zinc.
"Ці об'єкти допоможуть нам забезпечити стратегічний статус на ринку критично важливих мінералів США та посилити нашу конкурентоспроможність", — заявила компанія.
Компанія планує придбати колишній металургійний завод, що належав Nyrstar у штаті Теннессі, і реконструювати інфраструктуру для виробництва 13 видів металів і сірчаної кислоти, що використовуються у виробництві мікросхем.
Korea Zinc заявила, що планує виробляти 300 000 тонн цинку, 35 000 тонн міді, 200 000 тонн свинцю і 5100 тонн рідкісних земель щорічно.
Нагадаємо:
Близько 9% світових танкерів, переважно пов'язаних зі США та побудованих не в Китаї, стикаються з новими китайськими портовими зборами.