У Росії за тиждень десять разів ламалися двигуни літаків: серед них - "Побєда"

Росавіація з 10 по 16 грудня зафіксувала 10 інцидентів, пов'язаних з відмовами та несправностями двигунів.
Про це пише The Moscow Times
Так, майже половина випадків припала на 16 грудня. Цього дня в московському аеропорту Шереметьєво Boeing 777 авіакомпанії Nordwind, що виконував рейс на Кубу, перервав зліт через ламання правого двигуна. Під час розбігу стався викид полум'я, спрацювала аварійна сигналізація про відмову агрегату. Літак вдалося зупинити на смузі.
Також проблеми виникли у Superjet 100 авіакомпанії "Росія", що летів з Єревана до Сочі. Екіпаж помітив підвищену вібрацію другого двигуна.
У Челябінську ще один Superjet тієї ж авіакомпанії зіткнувся з неполадками в першому двигуні. Несправність вимагала деактивації реверсивного пристрою.
Того ж вечора Airbus A320 "Уральських авіаліній", що прямував з Худжанда до Єкатеринбурга, був змушений повернутися в аеропорт вильоту через гучний звук і різке зростання вібрації в першому двигуні.
14 грудня під час посадки в Барнаулі у Boeing 757 авіакомпанії AZUR Air, що летів з Таїланду, відмовив правий двигун. Того ж дня пілотам Superjet 100 "Азимута" після посадки в аеропорту Тбілісі довелося вимкнути другий двигун через несправність реверсу.
11 грудня під час набору висоти після вильоту з Анталії до Сочі відмовив правий двигун у Superjet 100 авіакомпанії "ІрАеро". Днем раніше під час виконання рейсу з Барнаула до Москви екіпаж Boeing 737 "Побєди" повідомив про нереагування лівого двигуна на зміну режиму обертів.
Нагадаємо:
У 2025 році на тлі санкцій і відсутності власного виробництва запчастин кількість інцидентів з літаками російських авіакомпаній зросла приблизно в чотири рази рік до року.
З січня по кінець листопада було зафіксовано понад 800 випадків несправностей, які призводили до скасування або екстреного переривання польоту, тоді як за аналогічний період 2024 року таких інцидентів було понад 200.