Українська правда

ПриватБанк запустив послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів 

Анастасія Дячкіна — 21 лютого, 10:38

Бізнес клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією "Календар звітів", щоб не пропустити терміни подання податкової звітності.

Про це повідомили у пресслужбі Приватбанку. 

Така послуга працює в розділі "Електронна звітність" у вебверсії "Приват24 для бізнесу" і допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби.

Як це працює? Під час входу в меню "Облік та звіти – Електронна звітність" автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати "Календар звітів" на основі прийнятих звітів і даних із податкової. 

Нова функція "Приват24 для бізнесу" дає можливість клієнтам:

  • надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря;
  • прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати;
  • додати будь-який звіт, а термін в "Календарі звітів" проставиться автоматично.

Також у сервісі "Електронна звітність" можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту "Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи" та вести "Книгу обліку надходжень та витрат", "Фінансову звітність" тощо, додали у Приватбанку. 

Нагадаємо: 

Державний Приватбанк удвічі знизив вартість переказів на закордонні картки, нові тарифи діятимуть до кінця квітня.





ФОП податки Приватбанк