Українська правда

Угорщина, яка оштрафувала Ryanair, почала розслідування і проти Wizz Air

22 серпня 2022, 18:13
 
BEN STANSALL/AFP via Getty Images

Уряд Угорщини розпорядився провести розслідування щодо національного лоукост-перевізника Wizz Air щодо можливих порушень законодавства про захист прав споживачів.

Про це повідомляє AP.

Розслідування, про яке розпорядилося Міністерство юстиції Угорщини, почалося після того, як міністерство заявило, що воно отримало велику кількість скарг на авіакомпанію, що базується в Будапешті, через те, що вона не надає інформацію та допомогу клієнтам, чиї рейси затримано або скасовано.

Інші скарги включали те, що Wizz Air не надала житло та не перебронювала постраждалих пасажирів, не реагувала на скарги споживачів протягом 30 днів.

Це друге розслідування проти авіакомпанії, розпочате урядом прем’єр-міністра Віктора Орбана з червня, коли він оголосив, що запровадить податки на прибуток для галузей – від банківської справи до страхування та авіакомпаній, які отримали "надприбутки" внаслідок різкого зростання попиту після пандемії.

Раніше цього місяця Угорщина звинуватила бюджетного перевізника Ryanair у порушеннях прав споживачів і оштрафувала його на понад три чверті мільйона євро після того, як компанія підняла ціни на квитки, щоб впоратися з новим податком, який генеральний директор Ryanair Майкл О'Лірі назвав "ідіотським" і "пограбуванням на дорозі".

Уряд сподівається зібрати 815 мільярдів форинтів (2,1 мільярда доларів) від податкової політики, щоб провести країну через період стрімкого зростання інфляції та цін на енергоносії, а також дефіциту бюджету від передвиборчих подачок на початку цього року, коли Орбан виграв четвертий термін поспіль.

Європейська правда

Wizz Air Угорщина