Російські ритейлери фіксують дефіцит клейкої стрічки в магазинах
У російських магазинах спостерігається дефіцит клейкої стрічки, яку ритейлери використовують для вагових товарів.
Про це пише "Комерсант".
Ціна на таку стрічку у березні зросла майже вчетверо у місячному вимірі, пише видання з посиланням на рахунки однієї з торгових мереж.
Так, вартість вагової стрічки 58х60 ECO збільшилася з 63,75 рублів за упаковку у лютому до 251,2 руб у березні, стрічки 58х40 ECO – з 65,16 руб до 223,8 руб за упаковку.
"Про подорожчання матеріалу втричі-вчетверо говорить і директор "Севіт груп" (виробник чекової стрічки та термоетикетки) Віталій Сінатов.
За його словами, в РФ таку продукцію майже ніхто не виробляє, ключовим постачальником їхньої компанії була фінська Raflatac, яка відмовилася працювати з Росією.
Шведська Fasson продовжує постачання, але її потужностей недостатньо для забезпечення попиту. Крім того, європейським компаніям стало складно працювати з російськими компаніями через волатильність рубля та перебої з логістикою", – пише "Комерсант" з посиланям на учасників ринку.
За даними директора мережі "Вкустер" Сергія Пліса, ціни на цей товар зросли вдвічі через дефіцит. За його словами, за цих умов доведеться перейти на дешевші російські аналоги без нанесення логотипу.
Альтернативним варіантом могли б стати постачання з Китаю, але через розрив логістичних ланцюжків їх терміни також затримуються, додає експерт.
Економічна правда
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.