Ринок реклами в РФ може скоротитися на 50% і більше
З урахуванням заяв американських та європейських компаній про повний або частковий вихід з російського ринку він може втратити 50% і більше у виручці рік до року.
Такий прогноз представив російський рекламний холдинг NMI Group, повідомляє Комерсант.
Топ-6 екс-міжнародних рекламних груп скоротяться у ще більшому обсязі, оскільки здебільшого вони співпрацюють із західними компаніями."Швидше за все, цей показник становитиме 60-90% рік до року. Залежно від клієнтського портфеля", - заявила гендиректор NMI Group Юлія Орлова.
Нагадуємо:
Раніше всі найбільші комунікаційні групи заявили про вихід зі своїх російських бізнесів. Це зробили американська Omnicom Group, міжнародна група зі штаб-квартирою в Токіо Dentsu, французька комунікаційна група Publicis Groupe, рекламний холдинг WPP, IPG Creative та Havas.