За пів року споживачам за неякісні товари і послуги повернули більше 7 мільйонів
За пів року споживачам за неякісні товари і послуги повернули 7,22 млн грн (за минулий аналогічний період - 4,76 млн грн).
Про це заявила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, підбиваючи підсумки роботи нової команди за 6 місяців, передає Урядовий портал.
Зазначається, що за пів року до відомства надійшло 13,4 тис пропозицій, заяв та скарг споживачів - це на три тисячі більше, ніж за аналогічний період минулого року.
"Близько половини з усіх звернень стосувалися якості надання послуг. На другому місці - звернення щодо якості непродовольчих товарів. На третьому - звернення щодо придбання товарів через інтернет. Інші звернення стосувалися якості продовольчих товарів.
За підсумками звернень Держпродспоживслужба перевірила 2929 підприємств споживачів та виявила 821 порушення. З усіх звернень, що надійшли до Держпродспоживслужби за цей час, задоволено 7035. За минулий аналогічний період таких звернень було 5034", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо:
Молоко та молочні продукти (особливо, вершкове масло) є лідерами серед харчових продуктів, які найчастіше фальсифікують.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"