Україна і Литва співпрацюватимуть у розвитку залізничних і автоперевезень
Україна та Литва домовилися про співпрацю у сфері розвитку пасажирських та вантажних залізничних перевезень, а також у розробці цифрових рішень для обміну дозволами на міжнародні автоперевезення.
Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
Домовленості підписали у рамках офіційного візиту президента Литви Гітанаса Наусєди в Україну.
"Литва завжди була і залишається надійним партнером і добрим другом України. І ми вдячні литовській стороні, що навіть в умовах пандемії ми продовжуємо підтримувати активний діалог та співпрацю.
Збільшення обсягів контейнерних перевезень і подальша лібералізація двосторонніх і транзитних автоперевезень - серед наших ключових пріоритетів співробітництва. Радий вітати підписання відповідних домовленостей, які дозволять значно розширити та закріпити цю співпрацю", - зазначив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
За його словами, це сприятиме подальшому збільшенню обсягів контейнерних вантажних перевезень поїздом комбінованого транспорту "Вікінг" та "Containerships Train", а також підвищенню конкуренції в рамках перевезень вантажів транспортним коридором Північ - Південь.
Зокрема, домовилися:
- активно підтримувати проєкт перевезення напівпричепів маршрутом Одеса-Клайпеда;
- сприяти подальшому збільшенню обсягів контейнерних вантажних перевезень поїздом комбінованого транспорту "Вікінг" та "Containerships Train" і збільшенню конкуренції в рамках перевезень вантажів транспортним коридором Північ-Південь;
- докладати зусилля, спрямовані на визнання українських морських портів Чорного моря Південними воротами Литви, а Клайпедського державного морського порту Північними воротами України;
- визначити необхідність відновлення руху залізничним маршрутом "Чотири столиці" після карантину;
- ініціювати обговорення можливостей застосування цифрових рішень у процедурах видачі дозволів на міжнародні автоперевезення пасажирів та вантажів;
- сприяти обміну інформацією та досвідом між українськими та литовськими експертами для аналізу правових та технологічних можливостей і формування порядку отримання е-дозволів;
- сприяти поглибленню співпраці для обміну знаннями, досвідом та баченням ефективних, результативних та раціональних рішень у галузі залізничного транспорту.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"