Uber візьметься за велосипеди та самокати
Компанія Uber буде пропонувати своїм клієнтам користуватися електричними самокатами, велосипедами та громадським транспортом.
Про це пише The Financial Times.
"Верх неефективності - це коли в годину пік шматок металу, що важить тонну, везе одну людину якісь 10 кварталів", - сказав генеральний директор Uber Дара Хосроушахі.
"У нас є можливість впливати на поведінку людей таким чином, що наші користувачі тільки виграють. Виграють і міста. У короткостроковій перспективі можливо ми не виграємо фінансово, але, якщо мислити стратегічно, на довгу перспективу, то, думаю, це якраз те, що нам потрібно", - додав він
За його словами, клієнтам компанії буде дешевше і зручніше взяти велосипед або самокат в одному з численних вуличних пунктів прокату, щоб проїхати незначну відстань в годину пік, а в якихось випадках додаток Uber підкаже скористатися міським громадським транспортом, якщо саме такий варіант буде оптимальним .
При цьому маршрути водіїв, які співпрацюють з Uber, в середньому стануть довшими, а значить вони більше зароблять на таких поїздках.
Крім того Uber розраховує значно розширити свою клієнтську базу, навіть якщо це загрожує компанії тимчасовим зниженням прибутків. Примітно, що своїм основним конкурентом компанія вважає автовласників.
Хосроушахі, який раніше обіймав посаду генерального директора компанії Expedia, що спеціалізується на бронюванні авіаквитків і готелів, прийшов в Uber минулого року. Незабаром після цього Uber за 200 млн доларів придбала компанію Jump, яка надає послуги байкшерінгу - спільного прокату велосипедів в місті.
Червоні електровелосипеди компанії можна взяти в прокат у восьми мегаполісах США, включаючи Нью-Йорк і Вашингтон, а незабаром сервіс повинні запустити в Берліні. Подолавши запланований маршрут велосипед необхідно здати на найближчу стоянку, де їм зможе скористатися інша людина.
Після цього Uber також уклала угоди з компанією Lime, яка пропонує в оренду електричні самокати, і лондонською Masabi - розробником універсальних програм для здійснення безконтактних платежів на різних видах громадського транспорту.