Кличко проігнорував конкурс на кращий проект реконструкції Шулявського моста
Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням №1148 затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.
Про це пише "Дело".
Це сталося 5 липня, на наступний день після того, як комісія Київради з питань транспорту не підтримала петицію киян, що передбачає проведення міжнародного конкурсу на кращий проект реконструкції.
Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповної "конюшини" з трьома з'їздами (замість класичних для "конюшини" чотирьох).
Під час реконструкції на розв'язці також побудують велодоріжку шириною 2 метри і загальною довжиною 985 метрів. Передбачається, що в одному місці велодоріжка в районі розв'язки буде проходити під землею.
Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становитиме 830 млн грн, терміни виконання робіт - 17,5 місяців.
Як відомо, 4 липня члени комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами не підтримали вже другу петицію по розв'язці на Шулявці, яка набрала 10 тис голосів за 8 днів.
У травні мер Віталій Кличко публічно висловився за проведення повторного конкурсу, але жодних кроків у напрямку його організації і проведення зроблено не було.
Автор альтернативного проекту розв'язки Віктор Петрук повідомив: "Ми неодноразово передавали через Дмитра Давтяна (заступник голови КМДА - ред.) прохання до Віталія Кличка щодо публічної заяви на сайті КМДА щодо підтримки конкурсу і гарантій, що будівництво "чотирилисника" не почнеться, поки конкурс не буде проведено".
"Однак, на жаль, до сих пір офіційний сайт КМДА використовує тільки "Дирекцію будівництва шляхово-транспортних споруд", яка через нього "передає привіт" 10 тисячам киян, які підписали петицію №7819 і розповідає, що будівництво "чотирилисника" почнеться за раніше затвердженим планом, і жодні петиції на нього не вплинуть", - заявив Петрук.
Крім того, сторони так і не змогли затвердити процедуру проведення конкурсу та список експертів.
За інформацією заступника мера Києва Давтяна, реконструкція Шулявської розв'язки почнеться вже в середині липня 2018 року.
Як повідомлялося, в травні 2017 року була створена петиція №6240 з вимогою реалізувати на Шулявці трирівневу розв'язку з реверсивним кільцем. У серпні петиція набрала необхідні 10 тис голосів і була передана на розгляд в профільні комісії Київради.
Однак до сьогоднішнього дня петиція, по суті, не розглядалася.
Після оголошення міською адміністрацією про плани перекриття руху Шулявським шляхопроводом з 1 травня 2018 року і початку робіт проти реконструкції розв'язки за проектом "Київдормістпроекту" виступив автор трирівневої розв'язки.
За його ініціативою була створена петиція, яка вимагає проведення нового конкурсу проектів реконструкції розв'язки.
До того ж привернув увагу той факт, що тільки дві компанії з чотирьох учасників були допущені до участі в тендері на будівництво Шулявського моста в Києві.
Таке рішення прийняло комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва", повідомляє система "Prozorro".
На засіданні 4 травня "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва" відхилила заявки від компаній "Мостобуд" і "Альтіс-СПЕЦСТРОЙ".
До участі в торгах допустили всього дві компанії - "Північно-український будівельний альянс" і "СПЕЦБУД-ПЛЮС", які пов'язують з екс-главою "Укрбуду" Максимом Микитасем.