Керівник УЗ пояснив, чому Україна відмовилася від німецьких електричок
В. о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов розповів, що Німеччина не погодилася безкоштовно віддати вживані електрички, тому такий проект не є економічно доцільним для компанії.
Про це він заявив у ефірі Радіо НВ.
"До цього додається досить суттєві затрати на їх переобладнання. Вони (електрички - ред.) потребували капітального ремонту і переобладнання під нашу колію. Загально ці витрати призводили до того, що їхня вартість була не меншою, якщо не більшою за модернізацію наших електричок, на яких ми зараз працюємо", - пояснив Кравцов.
За його словами, існують суттєві питання, чи буде такий проект економічно доцільним, якщо компанії доведеться платити за електрички. За попередніми оцінками компанії, вартість адаптації одного потяга до української залізничної системи становитиме близько 3-4 млн євро.
При цьому, Кравцов відзначив, що Укрзалізниця може погодитися на співпрацю, якщо німецька сторона передумає і віддасть вживані електрички безкоштовно.
Нагадаємо, пріоритетним напрямком отримання вживаного рухомого складу з Німеччини для приміських пасажирських перевезень була можливість зробити це безкоштовно.
Як повідомлялося, однією з моделей німецьких поїздів, які розглядалися для роботи в Україні, є DB-Baureihe 628.
Baureihe 628 - серія дизельних багатоцільових поїздів компанії Deutsche Bahn, які можуть використовуватися як у двовагонній комплектації, так і в складі кількох вагонів.
Частина рухомого складу знаходиться на консервації, але багато одиниць ще використовуються на неелектрифікованих ділянках німецької залізниці.