Найбільші банки США вирішили відмовитися від голосової пошти
Найбільші банки США, включаючи JPMorgan, Citigroup і Bank of America, обмежують використання співробітниками голосової пошти або повністю відмовляються від цієї послуги.
Про це передає "Інтерфакс" з посиланням на The Wall Street Journal.
За даними інформованих джерел, подібні рішення приймаються в рамках програм скорочення витрат і боротьби із забрудненням навколишнього середовища.
Керівники банків схиляються до думки, що телефони - дорога і непотрібна спадщина минулого в новому світі, де домінує обмін електронними листами і миттєвими повідомленнями.
"Ми усвідомили, що зараз майже ніхто вже не користується голосовою поштою. У кишені кожного з нас лежить який-небудь пристрій, що забезпечує доступ до текстових повідомлень, електронної пошти або телефонного зв'язку", - заявив керівник одного з підрозділів JPMorgan Гордон Сміт.
За його словами, його підрозділ витрачає на голосову пошту для стаціонарного телефонного зв'язку 120 доларів на рік на кожного співробітника з приблизно 135,9 тис. чоловік.
JPMorgan в найближчі місяці позбавить доступу до голосової пошти десятки тисяч своїх співробітників, стверджують джерела WSJ. Якщо співробітник недоступний, той хто дзвонить почує повідомлення (однакове практично у всіх випадках).
"Ви подзвонили в JPMorgan Chase. В даний час співробітник, з яким ви намагаєтеся зв'язатися, не може відповісти на ваш виклик. Спробуйте передзвонити пізніше".
Citi переглядає підхід до використання цієї послуги і для багатьох посад може відмовитися від неї повністю. Bank of America також вживає аналогічних заходів.