Контрабандною "діркою" у Феодосії користуться всі, включаючи індусів
Публікації в ЗМІ та перевірка Держмитницею державного "Феодосійського підприємства з забезпечення нафтопродуктами" (ФПЗНП) не зупинили потік контрабанди нафтопродуктів через цей порт.
Про це пише директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн у статті для тижневика "Дзеркало тижня.Україна".
За даними "А-95", 2 листопада Феодосійська нафтобаза прийняла дизельне паливо від фірми з Гужарата, найзахіднішого штату Індії, що межує з Пакистаном.
"Дещо затьмарює цей втішний факт небаченої диверсифікації поставок енергоносіїв в Україну та обставина, що, судячи з усього, вміст танкера MAX SCHULTE - 29,999 тис. тонн індійського дизпалива - пройшов повз митницю, як і переважні обсяги ресурсу у Феодосії. Принаймні жовтнева митна статистика його не бачить", - пише Куюн.
Лідером же специфічних поставок через Феодосію став Торговий дім "Альматея" (статутний фонд - 1000 грн).
За попередніми підрахунками, з червня через ТД "Альматея" пройшло близько 180 тис. тонн бензину і дизпалива, тобто фактично вся різниця між даними митниці та вивезенням нафтопродуктів з нафтобази Феодосії залізницею.
Одноосібним засновником і директором ТОВ "ТД "Альматея" є Алевтина Валеріївна Безрукова, громадянка Росії, прописана в м. Сиктивкар, що в Республіці Комі.
"В Україні бізнес пані Безруковою зареєстрований у набагато більш респектабельному місці - у самісінькому центрі столиці, у Печерському районі, по вул. Кропивницького, що неподалік Бессарабки. У доступних базах даних не вдалося виявити ні фінансової звітності, ні хоча б кількості співробітників цього славного підприємства (це по-справжньому здивувало фахівців інформаційної сфери, такого вони давно не бачили)", - пише Куюн.
Як відомо, 14 листопада після публікації у ЗМІ Держмитниця повідомила про перевірку невідповідності обсягів нафти, що проходять через Феодосію.
Вже після цього повідомлялося, що контрабандні поставки нафтопродуктів у листопаді не припинилися.
У жовтні у Феодосії митне оформлення пройшли лише 5% "феодосійського" бензину і 33% дизельного палива.
У 2011 році бюджет України від цих операцій недоотримав близько 1 млрд грн.