Українська правда

Україна передає Iндiї першу партiю модернiзованих Ан-32

18 травня 2011, 19:49

Україна до кiнця травня вiдправить до Iндiї першу партiю легких транспортних Ан-32, модернiзованих на потужностях вiтчизняного ОПК на замовлення iндiйських ВПС.

Про це повiдомляє агентство "Iнтерфакс-Україна" із посиланням на прес-службу держкомпанiї "Укрспецекспорт".

Згідно із повідомленням, у середу дочiрня компанія "Укрспецекспорту" - ДГВП "Спецтехноекспорт" i представники iноземного замовника пiдписали акти прийому передачi робiт щодо першої партiї Ан-32 у складi п'яти машин.

За даними держкомпанiї, вiдлiт першої партiї модернiзованих транспортникiв до Iндiї запланований на 27 травня.

Водночас iноземному замовнику буде вiдвантажене обладнання для розвитку авiаремонтних потужностей у Республiцi Iндiя.

"Виконання контракту здiйснюється за графiком. Iндiйська сторона високо оцiнює якiсть робiт, виконаних українськими пiдприємствами, i новi льотнi характеристики модернiзованого Ан-32", - зазначив спiврозмовник агентства, уточнивши, що сьогоднi також розпочаті ознайомлювальнi польоти модернiзованих машин з iндiйськими екiпажами.

До кiнця 2011 року заплановане вiдвантаження замовнику ще двох аналогiчних партiй модернiзованих Ан-32, повiдомили в держкомпанiї.

Контракт на суму близько 400 млн. доларів на ремонт i модернiзацiю 103 машин Ан-32 iндiйських ВПС був пiдписаний у липнi 2009 року мiж ВПС Мiноборони Iндiї i "дочкою" держкомпанiї "Укрспецекспорт" - компанiєю "Спецтехноекспорт".

Згiдно з контрактом, в Українi буде модернiзовано 40 лiтакiв, решта технiки - на авiазаводi iндiйських ВПС BRD-1 у Канпурi (Пiвнiчна Iндiя).

Виконавцями контракту виступають ДП "Антонов" i ДП "Завод 410-й цивiльної авiацiї".

На ДП "Завод 410-й цивiльної авiацiї" також вiдзначають можливiсть бiльшого завантаження потужностей в рамках контракту.

У рамках модернiзацiї на iндiйськiй авiатехнiцi буде встановлене сучасне обладнання українського та зарубiжного виробництва близько 25 найменувань, що надає можливiсть пiдвищити безпеку польотiв.

Зокрема, обладнання запобiгання зiткненню лiтакiв у повiтрi, раннього попередження зiткнення iз землею, система супутникової навiгацiї, лiтаковi далекомiри, модернiзованi радiовисотомiри, новий радiолокатор із двома багатофункцiональними iндикаторами, нове кисневе обладнання, полiпшенi крiсла екiпажу.

Модернiзований Ан-32 зможе виконувати посадку за II категорiї ICAO.

При цьому витрата палива, маса порожнього модернiзованого лiтака будуть значно нижчими порiвняно з базовим варiантом.

Окрiм того, у груднi 2009 року ВАТ "Мотор-Сiч" уклало із ВПС Iндiї трирiчний контракт обсягом 110 млн. доларів, буде проведена модернiзацiя двигунiв АI-20 iндiйських Ан-32.

Легкий транспортний Ан-32 має максимальне комерцiйне навантаження 7,5 тонни, дальнiсть польоту - 800 км, його крейсерська швидкiсть становить 470-530 км/год. Лiтак здатен перевозити 42 вiйськовослужбовцiв.

За оцiнками експертiв, на сьогоднi продано понад 350 лiтакiв Ан-32 у 20 країн свiту.

Контракт на модернiзацiю Ан-32 iндiйських ВПС став другим за обсягом в iсторiї вiйськово-технiчного спiвробiтництва незалежної України, пiсля пiдписаного в 1996 роцi контракту на 650 млн. доларів на постачання 320 танкiв 80УД Пакистану.

За даними iндiйської сторони, цей контракт став також найбiльшим контрактом iндiйських ВПС за останнi роки.

На сьогоднi український морський патрульний Ан-74 бере участь у тендерi на постачання лiтакiв для берегової охорони Iндiї.

Індія авіабудування