"Укрзалізниця" зберегла вірність постачальнику
Луцьке ТОВ "Укрпостач-Нафтотрейд" виграло тендер на постачання дизельного палива в 2011 році держпідприємству "Укрзалізничпостач", яке закуповує нафтопродукти для "Укрзалізниці".
Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на результати тендеру, оприлюднені прес-службою Мінекономрозвитку.
Згідно із повідомленням, "Укрпостач-Нафтотрейд" поставить дизпаливо марки Л-0,2-62 на загальну суму 1,7 млрд. гривень.
Пропозиція компанії була прийнята 15 березня, договір підписаний 31 березня.
Як відомо, "Укрзалізниця" щорічно закуповує 380-400 тис. тонн дизпалива на суму близько 300 млн. доларів.
У 2009 році за ініціативою в.о.міністра транспорту та зв'язку Василя Шевченка, призначеного за квотою блоку Литвина, постачальником для "Укрзалізниці" були обрані структури групи "Континіум" підприємця Ігоря Єремєєва (член політвиконкому Народної партії, що входить до блоку Литвина).
Протягом двох років тендери на постачання палива "Укрзалізниці" вигравали компанія "Континіум" і непрацюючий Херсонський НПЗ, що також належить Ігорю Єремєєву, хоча пропозиції подавали й інші нафтотрейдери.
Але взимку 2011 року керівництво УЗ звернулося до Міненерго з проханням у терміновому порядку підшукати нового постачальника, оскільки попередній зірвав строки поставок.
Тоді Єремєєв розповів, що затримки були викликані проблемами з подачею вагонів-цистерн.
Досі у тендерах регулярно брали участь група "Континіум" і "Укртатнафта", проте вигравала виключно перша.
Голова правління "Укртатнафти" Павло Овчаренко розповів, що цього разу компанію не запросили брати участь у конкурсі.
"Це був закритий тендер з одним учасником. Хоча я упевнений, що ми могли б надати більш низькі ціни", - зазначив він.
Тим не менш "Укртатнафта" не буде оскаржувати результати тендера.
"Це марно, у керівництва УЗ є позиція - постачальником повинна бути одна компанія, яка вибирається без конкурсу", - вважає Овчаренко.