Україна готується передати Індії модернізовані перші Ан-32
У п'ятницю в Києві здійснив перший політ перший Ан-32 індійських ВПС, що пройшов капітальний ремонт і модернізацію на потужностях ДП "Завод 410 цивільної авіації" за участю ДП "Антонов".
Контракт на суму близько 400 млн. доларів на ремонт і модернізацію 103 машин Ан-32 індійських ВПС був підписаний у липні 2009 року між ВПС Міноборони Індії і "дочкою" держкомпані "Укрспецекспорт" - компанією "Спецтехноекспорт", повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Як повідомив у ході церемонії з нагоди першого польоту модернізованої машини гендиректор ДП "Завод 410 цивільної авіації" Сергій Подрєзов, роботи за контрактом ведуться українською стороною з істотним випередженням графіка.
За даними українського виконавця контракту, перша дослідна партія модернізованих Ан-32 в кількості 5 машин, які прибули до України в березні, після закінчення випробувань буде відправлена до Індії вже в листопаді, тоді як згідно з графіком передача техніки намічена на 2011 рік.
Передача другій партії модернізованих машин, які прибули до Києва в липні, намічена на січень 2011 року.
Згідно з контрактом, в Україні будуть модернізовані 40 літаків, решта техніки - на авіазаводі індійських ВПС BRD-1 в Канпурі.
Тим часом, на ДП "Завод 410-й цивільної авіації" відзначають можливість більшого завантаження потужностей у рамках контракту.
У рамках модернізації на індійській авіатехніці буде встановлено сучасне обладнання українського та закордонного виробництва близько 25 найменувань, що дозволяє підвищити безпеку польотів.
Зокрема, обладнання попередження зіткнення літаків у повітрі, раннього попередження зіткнення із землею, система супутникової навігації, літакові далекоміри, модернізовані радіовисотомір, новий радіолокатор з двома багатофункціональними індикаторами, нове кисневе обладнання, поліпшені крісла екіпажу.
Модернізований Ан-32 зможе виконувати посадку по II категорії ICAO.
При цьому витрата палива, маса порожнього модернізованого літака будуть значно нижчими у порівнянні з базовим варіантом.
Крім того, відповідно до підписаного в грудні 2009 року ВАТ "Мотор-Січ" уклало з ВПС Індії трирічний контракт обсягом 110 млн. доларів, буде проведена модернізація двигунів АІ-20 індійських Ан-32.
Легкий транспортний Ан-32 має максимальну комерційну навантаження 7,5 тонни, дальність польоту - 800 км, його крейсерська швидкість складає 470-530 км/год. Літак здатний перевозити 42 військовослужбовців.
За оцінками експертів, на сьогодні продано понад 350 літаків Ан-32 у 20 країн світу.
Нині український морський патрульний Ан-74 бере участь у тендері на постачання літаків для берегової охорони Індії.
Контракт на модернізацію Ан-32 індійських ВПС став другим за обсягом в історії українського військово-технічного співробітництва (ВТС) незалежної України, після підписаного в 1996 році контракту на поставку 320 танків 80УД Пакистану вартістю 650 млн. доларів.
За даними індійської сторони, цей контракт став також найбільшим контрактом індійських ВПС за останні роки.