Українська правда

"Жуляни" віддали підприємцям

8 липня 2010, 17:15

Київрада проголосувала за передачу в оренду майно комунального аеропорту "Київ" ("Жуляни") на 49 років.

Аеропорт дістався фірмі "Майстер-авіа" , яка була зареєстрована за два дні до оголошення конкурсу, пише видання "Дело".

За передачу аеропорту в приватні руки проголосувало 70 депутатів Київради. Проти виступили тільки 19 від БЮТ.

Здача в оренду столичного аеропорту може увійти в історію як самий швидкоплинний конкурс з оренди об'єктів комунальної власності.

Невелике оголошення про конкурс було опубліковано 21 травня в муніципальній газеті "Хрещатик".

А вже 15 червня були підведені попередні підсумки - перемогу отримала невідома фірма "Майстер-Авіа".

Її конкуренти - адвокатська компанія "Ес енд Пі" і фірма "Промсоцразвітіе" - не відповідають вимогам, повідомив тоді голова комісії Володимир Дейнега.

Адвокатська компанія взагалі не мала ліцензії на роботу в авіаційній сфері, а "Промсоцразвітіе" неправильно оформила документи на банківську гарантію.

У той же час київська влада проявила лояльність і відвела ще два тижні, до 29 червня, щоб виправити помилки в документації.

Однак замість двох тижнів комісія з питань власності прочекала всього три дні, зібравшись на фінальне засідання 18 червня.

В результаті, "Промсоцразвітію" відмовили у конкурсному участю, назвавши офіційну причину: відсутність сертифікату на обслуговування пасажирів в аеропорту.

Правда, за даними видання, такого сертифікату немає і у переможця конкурсу - фірми "Майстер-Авіа".

У пакеті документів, поданих фірмою на конкурс, було зазначено, що компанія лише направила до Державіаадміністрації лист з проханням видати такий сертифікат.

Крім того, фірма була зареєстрована за два дні до оголошення конкурсу - 19 травня 2010 року.

Її статутний фонд на момент заснування становив 700 тис. гривень, а засновником виступила маловідома "авіагрупи".

Фірма "Майстер-авіа" отримає в оренду майно аеропорту "Жуляни" на 49 років.

Держава збереже за собою лише злітно-посадкову смугу, рульові доріжки.

Головна умова до претендентів на аеропорт - інвестиції в будівництво міжнародного терміналу, який буде приймати до 320 пасажирів на годину.

Орієнтовна сума, необхідна для будівництва терміналу, - 200 млн. гривень.

Крім орендної плати, переможець конкурсу зобов'язується погасити заборгованість "Міжнародного аеропорту"Київ" перед банком "Хрещатик" у розмірі 22 млн. гривень.

аеропорт Київ