Кабмін уже ділить причали під Чорноморським флотом Росії
Кабінет міністрів доручив Міністерству транспорту та зв'язку, Міністерству закордонних справ і Міністерству фінансів підготувати низку причалів Севастополя, орендованих Чорноморським флотом Росії, до передачі на баланс Севастопольському морському торговельному порту (МТП), після завершення терміну оренди в 2017 році.
Про це пише газета "Дело".
Згідно із затвердженим 3 червня планом додаткових заходів щодо соціально-економічного розвитку Севастополя, зазначені міністерства протягом 2016-2020 років зобов'язані модернізувати і передати порту причали "мінної стінки" № 140, 141, 142 в районі Графської пристані, № 122 в Південній бухті, № 76, 77, 78 "вугільної стінки" та № 40 в нафтовій гавані.
Раніше керівництво порту неодноразово заявляло про важливість перерахованих причалів для подальшого розвитку.
Так, зокрема причал № 122 (довжина 150 м, ширина - 25 м, допустима осадка судна - до 6 м) дозволить перевалювати до 150 тис. тонн генеральних і сипучих вантажів, причали вугільної стінки (загальна довжина 430 м, допустима осадка судна -- до 6 м) дозволять перевалювати до 0,5 млн. тонн вантажів рік, причал нафтогавані (довжина причалу - 220 м, глибина - 12 м) - до 4-5 млн. тонн нафтопродуктів на рік, причали "мінної стінки" дозволили б збільшити пропускну здатність порту з обслуговування пасажирських суден круїзних ліній.
Згідно з планом, МЗС, Фонду держмайна, Мінтрансзв'язку та Держкомзему доручено протягом 2009-2017 років провести інвентаризацію акваторії, бухт і причальних стінок, орендованих ЧФ РФ, а МЗС, Мінтрансзв'язку та Мінфіну - протягом 2016-2017 років розробити проект концепції розвитку Севастопольського транспортного вузла, а також підготувати необхідну проектно-нормативну документацію.
Мінтрансзв'язку і Мінфін у 2017 році повинні розробити механізм визначення меж Центрального, Південного та Північного морських вокзалів Севастополя, вирішити питання щодо модернізації ремонтної бази Севастопольського МТП.
Протягом 2010-2015 років міністерствам доручено забезпечити будівництва пасажирського порому Зонгулдак (Туреччина) - Інкерман і створення двох перевантажувальних комплексів (терміналу для суден типу "Ро-Ро" і контейнерного терміналу) у перевантажувальному комплексі № 1 порту, а протягом 2010-2017 років - провести розширення перевантажувального комплексу № 2 порту (Малий Інкерман) і реконструкцію промислової бази
Також до 2017 року Мінтрансзв'язку та Мінфінові доручено забезпечити реконструкцію залізничних тунелів для укладання другого головного колійного шляху в напрямку Сімферополь-Севастополь.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"