Mondelez скоротила до 50% витрат на маркетинг завдяки ШІ

Виробник снеків Mondelez використовує новий генеративний інструмент штучного інтелекту для скорочення витрат на виробництво маркетингового контенту на 30–50 %.
Про це повідомив один із керівників компанії, передає Reuters.
Виробник пакованих харчових продуктів почав розробляти цей інструмент минулого року спільно з рекламною компанією Publicis Groupe та ІТ-фірмою Accenture.
Mondelez очікує, що інструмент зможе створювати короткі телевізійні рекламні ролики, які будуть готові до показу вже в наступному році під час святкового сезону, а також, можливо, під час Суперкубка 2027 року, повідомив Джон Халворсон, глобальний старший віцепрезидент Mondelez з питань споживчого досвіду.
Виробник шоколаду Cadbury інвестував у цей інструмент понад 40 мільйонів доларів, сказав Халворсон, додавши, що економія зросте, якщо інструмент зможе створювати більш складні відео.
Зіткнувшись з митами та скороченням бюджетів покупців, Mondelez, як і інші компанії, що виробляють товари широкого вжитку, прагне впровадити штучний інтелект, щоб скоротити витрати на рекламні агентства та прискорити розробку і продаж нових продуктів.
Конкуренти, такі як виробник макаронів і сиру Kraft Heinz (KHC.O), відкриває нову вкладку, і Coca-Cola також випробовують штучний інтелект для реклами.
У 2024 році Coca-Cola запустила святкові рекламні ролики, створені за допомогою штучного інтелекту, хоча деякі споживачі висміяли створених комп'ютером персонажів за відсутність справжніх емоцій.
Нагадаємо:
Частка малого та середнього бізнесу в Україні, яка активно впроваджує інструменти штучного інтелекту (ШІ), за рік зросла вдвічі – до 42%.