Українська правда

Український бренд виходить у найпотужнішу футбольну лігу світу: як Nemiroff підкорює АПЛ

Український бренд виходить у найпотужнішу футбольну лігу світу: як Nemiroff підкорює АПЛ

Вихід українського бренду в англійську Прем’єр-лігу відкриває Україні двері до футбольного світу, який об’єднує сотні мільйонів фанів по всьому світу.

Грати у найсильнішій лізі світу – мета не лише для футболіста, а і для бренду. A Англійська Прем'єр-ліга – найпотужніший та найпопулярніший чемпіонат на планеті. Його матчі транслюються у 189 зі 193 держав-членів ООН.

Стати партнером лише одного клубу з такою аудиторією – це вже вагоме досягнення й унікальна можливість посилити свої позиції на глобальному ринку. Тим більше – для українського бренду. Всього за місяць Nemiroff уклав угоди про партнерство одразу з чотирма футбольними клубами англійської Премʼєр-ліги, а минулого тижня представники клубів та український бренд зібрались у Лондоні щоб закріпити партнерство та розповісти місцевим ЗМІ про подальші плани.

З чого все почалося? 

Першим про угоду з українським брендом на початку минулого листопада оголосив футбольний клуб Aston Villa з Бірмінгема. Заснований у 1874 році, це – один з найстаріших та найуспішніших англійських клубів, який вигравав Чемпіонат та Кубок Англії з футболу по сім разів. Минулого сезону команда посіла у англійській Прем'єр-лізі четверте місце, а цього – успішно виступає в Лізі чемпіонів.

За умовами угоди, продукція Nemiroff буде представлена на домашньому стадіоні клубу Villa Park, що дозволить встановити прямий зв’язок з багатомільйонною аудиторією футбольних уболівальників.

"Партнерство з Астон Віллою – це сміливий крок вперед для подальшого зростання бренду. Це лише початок, і ми готуємо ще кілька важливих анонсів, які дозволять нам зміцнити свої позиції у Великій Британії та на європейських ринках. Ми віримо, що це співробітництво позитивно вплине на економіку нашої країни, адже вся продукція виробляється на українських потужностях та за підтримки місцевих постачальників", – розповідав СЕО Nemiroff Юрій Сорочинський.

Анонси вже незабаром втілилися у нові партнерства. Вже 14 листопада про партнерство з Nemiroff оголосив лондонський West Ham United. Заснований у 1895 році, цей клуб добре знають українські вболівальники, адже саме у його складі у 2018-2022 роках грав лідер збірної України Андрій Ярмоленко.

За умовами угоди, назва та лого бренду Nemiroff будуть присутні на клубному телеканалі, а також на домашньому стадіоні команди – одній із найсучасніших спортивних арен Великої Британії London Stadium, зведеній до відкриття Олімпійських ігор у 2012 році.

Ще через тиждень угоду з українським виробником уклав ліверпульський футбольний клуб Everton, де зараз виступає захисник збірної України Віталій Миколенко. Заснований у 1878 році клуб провів понад 120 сезонів у вищій лізі англійського футболу, що є рекордним показником для всіх команд чемпіонату.

У найближчі роки український бренд супроводжуватиме матчі клубу на екранах біля поля та на центральних моніторах легендарного стадіону Goodison Park, що приймає матчі з 1892 року.

А вже 28 листопада про співпрацю з Nemiroff оголосив найстаріший професійний футбольний клуб Лондона – Fulham, заснований у 1879 році. Партнерство стартувало під час найближчого домашнього матчу на домашній арені клубу Craven Cottage, який, вони, до речі, виграли. Вболівальники зможуть ознайомитися з продукцією Nemiroff у VIP-зонах і на легендарній трибуні Riverside Stand.

А вже незабаром український бренд увіллється у новий клубний простір вболівальників команди – Fulham Pier на березі Темзи, який відкриє двері наступного року. Тут продукція Nemiroff буде представлена у численних барах та ресторанах. У рамках угоди бренд також буде присутній на цифрових платформах клубу та у соціальних мережах, що дозволить охопити мільйони футбольних уболівальників по всьому світу.

Таким чином, всього за місяць географія футбольних партнерств Nemiroff охопила три з чотирьох найбільших за кількістю населення міст Англії: Лондон, Бірмінгем та Ліверпуль.

Чому вихід українських брендів на світові ринки – це важливо для України?

Вихід українського бренду на міжнародний ринок – це завжди важливо. Коли наші товари купують за кордоном, більше податків надходить у бюджет України. А присутність українського виробника в одній із найпопулярніших футбольних ліг світу – це ще й можливість додатковий раз нагадати про Україну мільйонам людей. Адже всі чотири англійських клуби оголосили про партнерство з Nemiroff саме як з українським брендом, а продукція бренду помаркована державним прапором.

Крім того, успіхи Nemiroff на футбольному ринку Англії руйнують популярні стереотипи про недоцільність співпраці спорту з деякими категоріями брендів. Як бачимо, у найсильнішій футбольній лізі планети така практика не лише існує, а і досить популярна.