Українська правда
Підтримайте нас, аби і ми без обмежень могли продовжувати роботу – долучайтеся до Клубу УП!
Підтримай роботу журналістів

Підприємці стали менше звертатися до бізнес-омбудсмена: на що скаржаться

Віктор Волокіта — 4 лютого, 18:02
Підприємці стали менше звертатися до бізнес-омбудсмена: на що скаржаться
ілюстративне фото з відкритих джерел

Рада бізнес-омбудсмена, яка допомагає підприємцям протидіяти зловживанням державних органів, отримала 1191 скарг від компаній у 2024 році.

Про це повідомляє пресслужба Ради.

У попереднього році скарг було більше - 1336.

Основні скарги стосувалися податкових питань (61% від загальної кількості скарг бізнесу), дій правоохоронних органів (13%), дій державних регуляторів (7%), митних питань (6%), дій органів місцевого самоврядування (4%).

За отриманими скаргами було закрито 659 справ, із них 64% завершено успішно. Рада допомогла заощадити 2,2 млрд грн для українських підприємців.

За результатами регіональних візитів вдалося виключити лікеро-горілчаний завод у Черкаській області зі списку ризикових платників податків.

Також вдалося скасувати податкові повідомлення-рішення щодо збільшення доходу компанії на суму понад 1 млрд грн для виробника та дистриб'ютора деревних плит із Волині.

Допомогли заводу з Тернополя відновити виробництво світильників та продовжити постачання (розгляд справи Радою триває).

Читайте також: Відлуння справи Мазепи: що криється за проханням захистити бізнес від правоохоронців

Нагадаємо:

Бізнес-омбудсмен України Роман Ващук заявив, що високий рівень корупції в системі державної митниці можливо подолати шляхом підвищення зарплат працівникам служби.

бізнес