Незаконна реклама казино: блогерів та медіа оштрафували на 67,2 мільйона гривень

За результатами перевірок PlayCity протягом пів року оштрафували 14 блогерів, веб-сайтів і медіа на загальну суму 67,2 млн грн. Під час моніторингу фахівці зафіксували контент, що порушує вимоги до реклами азартних ігор.
Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.
"Реклама азартних ігор в Україні регулюється строгими правилами. Їхня мета — обмежити маніпулятивні формати й захистити насамперед молодь від ризикового контенту", – зазначено у повідомленні.
Реклама дозволена, якщо замовником є організатор азартних ігор з українською ліцензією і реклама розміщена у визначених законом медіа. Також має бути вказано вікове обмеження 21+ та додано попередження про відповідальну гру.
Порушенням є будь-який контент, який демонструє інтерфейс гри, ставки чи виграші, просуває бренди нелегальних організаторів, обіцяє бонуси, "гру безплатно" чи інші переваги, подає азартні ігри як спосіб легкого доходу або маскує рекламу під особистий досвід.
"Величезний вплив на аудиторію мають популярні блогери, тому відповідальність за рекламу азартних ігор тут особливо висока. Якщо вона не відповідає вимогам закону — від формату до змісту — вона матиме наслідки для тих, хто її розміщує", — наголосив Голова Державного агентства України ПлейСіті Геннадій Новіков.
Нагадаємо:
Раніше повідомлялося, що ФОП, відповідальний за наповнення сайту Finprom, отримав штраф 4,8 млн грн за публікацію реклами казино.
Державне агентство PlayCity за півроку роботи заблокувало 2,5 тисячі сайтів та перезапустило ринок лотерей.
У жовтні PlayCity у співпраці з TikTok заблокували 33 акаунти, що порушували закон і просували азартні ігри. Сумарне охоплення цих профілів перевищує 365 тисяч підписників.
У листопаді у TikTok в межах другої хвилі блокувань видалили ще 47 акаунтів, що поширювали нелегальний контент.