Netflix продовжить експансію на ринок відеоігр через футбол

Гігант стрімінгових послуг Netflix оголосив, що додасть футбольну симуляційну гру до свого ігрового портфоліо, оскільки планує використати Чемпіонат світу з футболу 2026 року для посилення своєї присутності на ринку відеоігор.
Про це повідомляє Reuters.
Футбольна гра буде розроблена і випущена компанією Delphi Interactive, яка також допомагає створювати преміальну гру про Джеймса Бонда під назвою "007 First Light", у співпраці з керівним органом цього виду спорту, FIFA.
Netflix повідомив, що гра буде випущена вчасно до найпопулярнішої спортивної події у світі, яка розпочнеться в червні наступного року в США.
Наразі компанія також є фаворитом у боротьбі за придбання кількох активів Warner Bros Discovery включаючи її високорепутаційні студії відеоігор, за 72 мільярди доларів.
Значні інвестиції для посилення амбіцій Netflix у сфері ігор не були надто успішними на тлі змін у керівництві та стратегії. Компанія надала пріоритет відомим франшизам, включаючи "GTA: San Andreas" та "Red Dead Redemption" від Rockstar Games.
Придбання ігрових студій Warner Bros, до яких входять творці таких популярних франшиз, як "Mortal Kombat", "Batman Arkham" та "Hogwarts Legacy", дозволить піонеру стримінгу вийти на високоприбутковий ринок ігор з великим бюджетом.
Нагадаємо:
Компанія Netflix оголосила про плани придбати студію та стримінговий бізнес Warner Bros. Discovery. В угоді активи оцінюють у 82,7 млрд доларів, включаючи борги.