Українська правда

Китайська акумуляторна промисловість масово укрупнюється

Олексій Артемчук — 7 серпня, 11:45

Китайська акумуляторна промисловість стикнулась з укрупненням підприємств, що призвело до зменшення інвестицій та виходу з неї менших гравців.

Про це повідомляє Financial Times.

За перші сім місяців 2024 року в Китаї було скасовано або відкладено 19 проектів будівництва гігафабрик з виробництва акумуляторів. 

Це лише прискорило вже наявний спад інвестицій в акумуляторні заводи, оскільки виробники електромобілів - переважно в Європі - борються зі зниженням продажів. 

Очікується, що ці скасування скоротять потужність китайських гігафабрик з виробництва акумуляторів до 2030 року на 3 відсотки. 

Потрясіння в переповненій китайській індустрії акумуляторів відбуваються на тлі зниження темпів зростання продажів електромобілів у деяких частинах світу. 

Китайська автомобільна промисловість також готується до подібної раціоналізації після зростання під час інвестиційного буму протягом останнього десятиліття. 

За оцінками галузевих органів, на найбільшому в світі автомобільному ринку працює близько 50 китайських виробників акумуляторів для електромобілів, що призводить до гри на виживання, яка буде посилюватися, оскільки вони стикаються з жорсткою конкуренцією за технології та більш жорсткими державними правилами. 

Китайський ринок різко розділений між великими гравцями, такими як CATL і BYD, які домінують на світовому ринку акумуляторів для електромобілів, і десятком менших гравців, яким доводиться конкурувати з меншими фінансовими можливостями та меншою конкурентоспроможністю за ціною. 

У квітні 2024 року понад 20 китайських компаній оприлюднили плани будівництва нових потужностей з виробництва акумуляторів, які, як очікується, матимуть загальну річну потужність 152 гігават-годин, що на 55% менше, ніж роком раніше.

Читайте також: Від посміховиська до гіганта за 20 років: як BYD підкорює світовий ринок електромобілів

Нагадаємо:

Китайські електромобілі зайняли рекордну частку ринку в Європі.

Uber оголосив про партнерство з китайським брендом електрокарів BYD, спрямоване на залучення 100 000 нових електромобілів по всьому світу.

електромобіль Китай технології