Українська правда

Виробника алкоголю Bacardi внесли до переліку міжнародних спонсорів війни

Анастасія Жарикова — 10 серпня 2023, 12:29
Виробника алкоголю Bacardi внесли до переліку міжнародних спонсорів війни
 
getty images

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло бермудську компанію Bacardi Limited до переліку міжнародних спонсорів війни, оскільки вона продовжує активно працювати в Росії.

Про це повідомляє пресслужба НАЗК.

Агентство зазначає , що Bacardi Limited є найбільшою приватною міжнародною алкогольнлю компанією у світі, її продукція продається у понад 170 країнах. 

Серед відомих брендів компанії є бренді Baron Otard, D’USSÉ; джин Bombay; текіла Cazadores; горілка Grey Goose, Eristoff; віскі Dewar’s, William Lawson’s, Aberfeldy, Aultmore, Royal Brackla, Craigellachie, Angel’s Envy й інші напої: Martini, St-Germain, Bénédictine.

Загалом Bacardi володіє понад 200 торговими марками, серед яких однойменний з фірмовою назвою компанії ром, який є найбільш продаваним ромовим брендом у світі.

Після початку великої війни Bacardi оголосила про зупинку експорту в РФі припинення вкладень у рекламу, але пізніше ця частина допису зникла з її офіційної заяви. 

Зазначається, що компанія продовжила постачати свою продукцію в РФ на мільйони доларів і шукати нових співробітників, публікуючи оголошення про  вакансії. 

Більше того, вихід низки міжнародних брендів з російського алкогольного ринку знизив конкуренцію і створив можливості для тих, хто залишився. Скориставшись ситуацією, російський підрозділ компанії "Бакарди Рус" імпортував товарів на 169 млн дол за рік війни в Україні. 

Виручка "Бакарди Рус" 2022 року зросла на 8,5%, до 32,6 млрд рублів, а чистий прибуток – до 4,7 млрд: це на 206,5% більше, ніж 2021 року (1,5 млрд рублів), податку на прибуток до бюджету агресора сплачено на суму понад 12 млн дол. США.

Отже, Bacardi Limited продовжує сплачувати значні податки в російський бюджет, підтримувати економіку РФ та спонсорувати агресію проти України. 

Нагадуємо:

Виробник алкоголю Bacardi за останній рік поставив продукції до РФ на мільйони доларів, що призвело до зростання її доходів та прибутків у Росії.

Bacardi International, який відразу після початку повномасштабної війни в Україні оголосив, що припинить експорт алкоголю в РФ і заморозить інвестиції в рекламу, збільшив прибуток російської філії торік утричі.

Читайте також: Скупий платить тричі. Як західні компанії, які чіпляються за Росію, втрачають ринки, бізнес та репутацію

війна Росія бренди компанії