Українська правда

Меtа планує у вересні запустити ШІ-чат-ботів з різними особистостями

Олексій Павлиш — 1 серпня 2023, 17:15

Материнська компанія Facebook - Meta - готується до запуску низки чат-ботів на основі штучного інтелекту (ШІ), які матимуть різні особистості, вже наступного місяця, намагаючись підвищити взаємодію зі своїми платформами соцмереж.

Про це пише Financial Times.

За словами 3 джерел газети, обізнаних з планами Meta, техногігант на чолі з генеральним директором Марком Цукербергом розробляє прототипи чат-ботів, які зможуть спілкуватися з 4 мільярдами користувачами, наче людина,

Деякі з чат-ботів, яких співробітники компанії назвали "персонами", мають вигляд різних персонажів. Компанія розглядає можливість запуску одного, який розмовляє як Авраам Лінкольн, та іншого, який консультує щодо варіантів подорожей у стилі серфінгіста.

За словами співрозмовника, чат-боти можуть бути запущені вже у вересні. Їхньою метою буде надання нової функції пошуку та рекомендацій, а також розважальний продукт для людей, з яким вони зможуть грати.

"Цей крок пов'язаний з тим, що компанія намагається залучити та утримати користувачів, борючись з конкуренцією з боку соціальних мереж, таких як TikTok, і намагається скористатися широким ажіотажем у Кремнієвій долині навколо штучного інтелекту після того, як у листопаді компанія OpenAI, що підтримується Microsoft, запустила ChatGPT.

На думку експертів, чат-боти не лише підвищують рівень залученості, але й збирають нові величезні обсяги даних про інтереси користувачів. Це може допомогти Meta краще таргетувати користувачів за допомогою більш релевантного контенту та реклами. Більша частина доходів Meta у розмірі 117 млрд дол на рік надходить від реклами", - пише Financial Times.

"Як тільки користувачі взаємодіють з чат-ботом, вони дійсно передають компанії набагато більше своїх даних, так що компанія може робити з ними все, що завгодно", - сказала радниця з етики ШІ і співзасновник лабораторії Collaborative AI Responsibility в Університеті Піттсбурга Равіт Дотан.

Вона додала, що ці розробки викликають занепокоєння щодо конфіденційності, а також потенційних "маніпуляцій".

Meta відмовилася від коментарів.

Конкуруючі технологічні групи вже запустили чат-ботів, які мають особистість. Character.ai, стартап за підтримки Andreessen Horowitz, оцінений в 1 млрд дол, використовує великі мовні моделі, щоб генерувати розмови в стилі таких особистостей, як генеральний директор Tesla Ілон Маск і персонаж Nintendo Маріо.

Компанія Snap заявила, що її функція "Мій ШІ" є "експериментальним, дружнім чат-ботом", з яким до цього часу взаємодіяли 150 мільйонів користувачів. Нещодавно компанія розпочала "раннє тестування" спонсорських посилань у цій функції.

Під час телефонного дзвінка в середу Цукерберг повідомив аналітикам, що компанія випустить більш детальну інформацію про дорожню карту свого продукту для ШІ у вересні на заході для розробників Connect.

Цукерберг сказав, що бачить ШІ "агентами, які діють як асистенти, тренери або можуть допомогти вам взаємодіяти з бізнесом і творцями", додавши, що "ми не думаємо, що ШІ буде працювати на всіх рівнях".

Нагадаємо:

Низка найбільших технологічних компаній, серед яких OpenAI, Alphabet, Meta взяли на себе зобов’язання перед Білим домом запровадити такі заходи, як позначення "водяним знаком" контенту, який був створений штучним інтелектом (ШІ).

Також читайте: Загроза рівня пандемії та ядерної війни: держави намагаються приборкати штучний інтелект

Економічна правда

штучний інтелект Meta