Рекордне зростання акцій виробника предметів розкоші LVMH призупинилось: причина
Рекордне зростання акцій Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) ненадовго зупинилося в п'ятницю - оновлені дані про продажі компанії за четвертий квартал викликали певне розчарування через вплив китайських перебоїв.
Про це пише Reuters.
Компанія, яка володіє десятками люксових брендів, включаючи будинки моди Louis Vuitton і Dior, пізно ввечері в четвер повідомила, що її продажі зросли на 9% в четвертому кварталі, оскільки покупці в Європі і США розщедрилися під час святкового сезону, що допомогло частково компенсувати перебої, викликані COVID-19 в Китаї.
Але деякі аналітики зосередилися на маржі, затьмаривши блиск зростання продажів у четвертому кварталі.
Акції компанії спочатку впали в п'ятницю, але до 09:56 за Гринвічем зросли приблизно на 0,6%.
Фінансовий директор LVMH Жан-Жак Гіоні заявив у четвер, що компанія вирішила зберегти маркетингові інвестиції у другому півріччі на рівні 30% вище, ніж у попередньому році, незважаючи на нижчий ріст доходів, але не очікувала такого різкого спаду бізнесу в Китаї в грудні.
Серед гучних маркетингових подій - поглинання Dior лондонського Harrods під час свят, а також показ мод в Єгипті, декораціями для якого слугували піраміди.
Наприкінці року індустрія розкоші в Китаї зазнала удару через локдауни, за якими послідував сплеск інфекцій, коли їх було скасовано.
Очікується, що індустрія розкоші стане одним з найбільших переможців від послаблення обмежень, які місяцями стримували покупців від відвідування магазинів у Китаї.
Нагадаємо:
Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) піднялися до нового рекордного максимуму, у результаті чого ринкова капіталізація групи вперше досягла 400 мільярдів євро.
Ілон Маск перестав бути найзаможнішою людиною світу після стрімкого падіння вартості акцій його компанії Tesla цього року через суперечки з придбанням Twitter.
Маска витіснив з першого місця Бернар Арно, виконавчий директор групи компаній LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, найбільшого в світі виробника предметів розкоші.
Економічна правда