Українська правда

У Запоріжжі встановили першу секцію вантового моста-довгобуду

26 квітня 2021, 16:38
 

У Запоріжжі встановлено першу секцію вантового моста через Дніпро – цей проєкт триває з 2004 року та є одним із пріоритетних для держави, на нього спрямовано 12 мільярдів гривень.

Про це повідомив голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Він зазначив, що це є найскладнішим етапом будівництва Запорізьких мостів. Також за словами очільника агентства, дотепер "основні роботи з будівництва вантового мосту проводилися у Кривій Бухті – саме там збираються секції прогонової будови". 

Наразі зібрано 4 секції, продовжується влаштування буронабивних паль, будується з’їзд з вантового мосту, шляхопровід над кільцем на Хортиці та на залізничному шляхопроводі під яким проходить автотранспортна магістраль.

Кубраков додав, що загалом через Дніпро буде влаштовано "12 майже 800-тонних прогонових секцій, по 6 на кожному проїзді". Після того, як секції зберуть і змонтують в одну прогонову будову, тимчасові опори демонтують і звільнять русло Дніпра.

"Далі мостовикам та дорожникам залишиться влаштувати дорожнє покриття, бар’єрні огородження, освітлення, провести випробування – і нарешті відкрити рух мостом", – завершив він.

Маємо історичний день – у Запоріжжі встановлено першу секцію вантового мосту через Дніпро. Це найскладніший етап...

Опубліковано Alexander Kubrakov Неділя, 25 квітня 2021 р.

Протяжність всього Запорізького мосту – понад 9 кілометрів, він складається з шести транспортних розв'язок, у складі яких – 27 штучних споруд. Ансамбль має два позакласових мости (балковий і вантовий) з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Рух балковим мостом відкрито у грудні минулого року.

Нагадуємо:

Будівництво Запорізького мосту вартістю 11,9 мільярдів гривень є одним з двох мегапроєктів Укравтодору, тобто таким, що має тривалий вплив на економіку та суспільство.

Президент Володимир Зеленський відкрив у Запоріжжі автомобільний рух по новому мосту через річку Старий Дніпро на острів Хортиця.

"Укравтодор" розпочав активну фазу будівництва на Запорізькому мосту у червні минулоріч: залучено 164 працівники.

Будівництво Запорізького мосту розпочалося ще у 2004 році, проте через повну відсутність фінансування або його нестачу урядові довелося наново замовляти розробку проєктної документації і починати будівництво. 

Економічна правда

Запоріжжя Укравтодор