Бізнес не підтримує нові часові обмеження руху вантажівок — ЄБА
Експерти Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації не підтримує нові часові обмеження руху вантажівок, які передбачені законопроєктом №2296.
Про це повідомляє прес-служба ЄБА.
У Бізнес Асоціації підкреслюють, що розширення діапазону заборони руху вантажівок не дасть бажаного ефекту, як-то зменшення негативного впливу на довкілля.
Законопроєктом, зокрема, пропонується заборонити рух вантажівок з 6 до 11 години та з 17 до 21 години у містах, чисельність яких перевищує 200 тисяч осіб.
Нові правила стосуються вантажних автомобілів, маса яких перевищує 8 тонн.
"Компанії-члени Асоціації усіляко підтримують екологічні ініціативи органів влади, проте зауважують, що дані зміни навряд чи матимуть позитивний вплив на екологію.
Для того, щоб забезпечити доставку вантажів для підприємств та населення з урахуванням нових вимог, необхідно буде замінити один 20-тонний автомобіль на три-чотири автомобілі меншої тоннажності, що призведе до збільшення не лише кількості транспортних засобів, а й обсягів шкідливих викидів.
Зменшення кількості робіт, що виконуються в межах стандартного робочого дня, змусить внести зміни до графіків роботи не тільки логістичних компаній, а й виробників товарів, дистриб’юторів, торгівельних мереж. До того ж це може призвести до затримок та подовження строків доставки вантажів та здорожчання вартості транспортних послуг", - йдеться у заяві.
У ЄБА закликали нардепів не підтримувати поточну редакцію законопроєкту, а доопрацювати його з урахуванням коментарів та пропозицій від бізнесу.
Експерти Асоціації, зокрема, пропонують:
- ввести обмеження на рух великогабаритного вантажного автотранспорту лише у вихідні та святкові дні, а також тільки в центральній частині міста;
- дозволити в'їзд до міст без обмежень по часу вантажним транспортним засобам стандартів Euro 4, Euro 5 та Euro 6;
- дозволити в'їзд вантажного автотранспорту до промислових зон міста без обмежень;
- створити належну інфраструктуру об’їзних доріг та облаштувати стоянки для вантажного транспорту.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"