Ринок інтернет-реклами в Україні за 6 місяців виріс на 42%
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в першому півріччі 2017 р становив 827 мільйона гривень, що на 42% перевищило аналогічний показник першого півріччя 2016.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного Інтернет Асоціацією України, передає Liga.net.
Частка прямих продажів на ринку становить 56%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином:
- банерна реклама - 39,6%;
- in-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 40,6%
- in-page video (content-roll) - 4,7%;
- інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) - 5,7%;
- спонсорство - 9,4
Частки мобільного медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках від загального обороту медійної інтернет-реклами становлять:
- частка банерної реклами - 18,1%;
- частка in-stream video - 7,6%;
- частка in-page video (content-roll) - 0,05%;
- частка нестандартних рішень - 5,3%;
- спонсорство - 3,6%.
Вперше в ході досліджень було визначено частку соціальних медіа і месенджерів (FB, VK, Однокласники, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.), Вона становить 18,6%.