TA Ventures вклав мільйон доларів в український стартап eTachki
Інвестиційна компанія TA Ventures вклала мільйон доларів в український стартап eTachki.
Про це пише Ain.ua.
Як зазначається, онлайн-аукціон з продажу автомобілів eTachki запустився минулого тижня. Його заснували Сергій Орлов і Олег Скрипниченко, відомі також як співзасновники modnaKasta.
eTachki дозволяє автовласникам продати свій автомобіль за 30 хвилин. Для цього необхідно привезти авто на один з офлайн-майданчиків компанії для огляду, де фахівці eTachki дадуть йому оцінку і перетворять в цифровий лот з докладним описом. Потім лот публікують на закриті півгодинні торги, в яких беруть участь тільки дилери-партнери eTachki.
Перемагає покупець, який запропонує максимальну суму за автомобіль. Оформлення документів eTachki беруть на себе, а продавець негайно отримує гроші. 30 відділень компанії eTachki відкриті в 23 містах України, а понад 40 тисяч автовласників по всій країні вже скористалися сервісом.
Основна перевага стартапу - швидкість продажу за конкурентною ціною.
"У закордонних аналогів ланцюжок продажу авто розділений на кілька етапів, якими найчастіше керують різні компанії. Ми ж пропонуємо супровід повного циклу продажу авто - від попередньої оцінки на сайті до продажу", - пояснив Олег Скрипниченко, співвласник і головний виконавчий директор компанії.
"Можу сказати, що вже понад 40 тисяч автовласників з усіх куточків України побували в наших представництвах", - сказав він.
За його оцінками, за минулий рік в Україні було здійснено 350-450 тисяч угод купівлі-продажу авто. eTachki має зробити цей ринок більш цивілізованим і допомогти власникам продавати свої автомобілі дорого і швидко.
Онлайн-платформа також розширює можливості для дилерів, які роблять ставки і купують ці автомобілі. Для них створили персональний кабінет з широким функціоналом і систему оповіщення про нові лоти на аукціоні.
Однак найбільша цінність стартапу для дилерів, на думку співзасновника Сергія Орлова - постійний потік лотів з будь-якої точки України, перевірених фахівцями eTachki.
"Ми фактично робимо за них огляд авто - їм залишається тільки зробити ставку і придбати його", - говорить Орлов. За його словами, у eTachki вже кілька сотень партнерів серед дилерів.
eTachki була заснована ще в 2014 році, і представляла собою авто-викуп автомобілів - таких в Україні велика кількість. Однак півроку тому компанія трансформувалася в онлайн-аукціон, закритий для всіх, крім авторизованих дилерів, які роблять ставки в режимі реального часу.
Якщо продавця машини влаштовує ціна, яку запропонував переможець аукціону серед дилерів - то угода укладається на місці.