Росіяни "міняють" вітчизняні інтернет-магазини на закордонні
Кількість покупок росіян в зарубіжних інтернет-магазинах за січень-березень 2015 року зросла майже втричі у порівнянні з 2014 роком.
Про це свідчить дослідження Асоціацій компаній інтернет-торгівлі і пошти Росії, пишуть "Вєдомості".
За I квартал, за їхніми даними, росіяни отримали 48 млн посилок із зарубіжних інтернет-магазинів - проти 17 млн рік тому. Це зростання на 182%, підрахувала АКІТ.
У грошовому вираженні зростання скромніше - на 106%, оцінює АКІТ.
Всього росіяни купили в зарубіжних онлайн-магазинах за перші три місяці 2016 року товарів на 70 млрд руб.
Багато в чому таке бурхливе зростання пов'язане з ефектом низької бази, коли після девальвації рубля в кінці 2014 року в на початку 2015 року росіяни скоротили закордонні онлайн-покупки, відзначає асоціація.
В основному, за кордоном росіяни купують через інтернет техніку і електроніку (32,3%) і одяг (23,4%), переважна частка покупок дешевше 22 євро - таких покупок було 60% в 2015 році (АКІТ посилається на дані J ' son & Partners).
За січень-березень 2016 року середня вартість посилки з товарним вкладенням ще скоротилася на 3% і становила 1400 руб., відзначає АКІТ.
Проте, АКІТ бачить ризики для майбутньго галузі в тому, що в Росії зараз не обкладаються митом посилки сумарною вартістю до 1 000 євро і вагою до 21 кг за один календарний місяць.
Число покупок в російських онлайн-магазинах зросло лише на 3% за січень-березень 2016 року підрахувала АКІТ.
У 2015 році ринок онлайн-комерції в Росії, за прогнозом АКІТ, виріс лише на 7% до 760 млрд руб., хоча в попередні роки зростав на 20-30% рік.
З 2016 року російське об'єднання інтернет-торговців чекає прискорення зростання ринку на 15% до 850 млрд руб. Транскордонна торгівля, за їх прогнозом, досягне 300 млрд руб. (+37%).