Українська правда

Бетонні дороги в Україні почнуть будувати з ділянки Херсон–Миколаїв–Кіровоград

27 червня 2015, 11:03

Будівництво бетонних доріг замість асфальтових в рамках експериментального проекту може бути розпочато на ділянці автодороги Херсон - Миколаїв - Кіровоград, а також на підходах до морських торгових портів України.

Про це на брифінгу повідомив голова департаменту автомобільного транспорту та стратегічного розвитку автомобільних доріг Міністерства інфраструктури України Роман Хміль, передає УНІАН.

"Є проект, де цю технологію буде використано. Це підходи до морських портів на півдні країни, відтинок дороги Херсон – Миколаїв - Кіровоград, який зараз проектується в бетоні. Там сільгоспвиробники возять зерно з елеваторів в порти в радіусі 300 км, тому вигідніше везти дорогою, ніж залізницею. Тому там, де найінтенсивніші вантажопотоки, ми будуватимемо бетонні дороги", - сказав Хміль.

Він також наголосив, що собівартість будівництва бетонних доріг на 30-40% нижча, ніж асфальтових, оскільки при будівництві асфальтових доріг використовується імпортний матеріал бітум.

"На сьогодні у зв'язку з тим, що бітум, який використовується при виробництві асфальту, у нас імпортний, а виробництво цементу в Україні дуже розвинуте, собівартість бетонних доріг в Україні на горизонті експлуатації 30 років десь на 30-40% менше, ніж асфальтових", - сказав Хміль.

Голова дорожнього департаменту міністерства також зазначив, що доцільніше використовувати бетон при будівництві нових доріг і ремонті сильно пошкоджених трас.

"Єдина проблема - неможливо бетоном ремонтувати наявні асфальтові дороги, оскільки при укладанні бетону використосується повністю новий фундамент. Цією технологією має сенс будувати нові дороги або ремонтувати ті дороги, які сильно зруйновані", - зазначив Хміль.

дороги Мінвідновлення