Витрати компаній на рекламу в 2014 році зростуть
У 2014 році видатки на рекламу збільшаться.
Про це пишуть "Весті.Економіка" з посиланням на газету The Wall Street Journal.
Згідно з повідомленням, зростання витрат обумовлене прийдешніми Олімпійськими іграми в Сочі, Чемпіонатом світу з футболу в Бразилії і проміжними виборами до Конгресу США.
Агентства підкреслюють, що підвищення витрат на ринках, що розвиваються, а саме в КНР, і зростання витрат на мобільну рекламу свідчать про фундаментальні зміни на рекламному ринку.
Згідно з прогнозом Group M, медійного підрозділу рекламного гіганта WPP Plc, витрати на рекламу в майбутньому році підскочать на 4,6% до 531 млрд дооларов, що продовжує тенденцію збільшення на 3,3% в поточному році.
Варто відзначити, що ранній прогноз Group M був вище (збільшення на 5,1%), що свідчить про погіршення перспектив економік США та Європи.
"Перспективи світової економіки залишаються слабкими, і вони істотно погіршилися з моменту публікації нашого попереднього прогнозу", - йдеться в повідомленні компанії.
При цьому Publicis, підрозділ третього за величиною рекламної компанії ZenithOptimedia, прогнозує зростання рекламних витрат в 2014 році на 5,3% проти 3,6% в поточному році.