Світовий ринок мобільної реклами зріс майже на 83%
Світовий ринок мобільної реклами в 2012 році зріс на 82,8%, до 8,9 млрд доларів.
Про це йдеться у дослідженні компанії IHS, передають "Ведомости".
Найбільшу частку займає реклама ведучих пошукових систем - 52,8%.
Слідом йде розміщення банерів, 38,7%. Обсяг розміщення текстової реклами займає частку 8,5%.
Лідером зростання в 2012 році стала Північна Америка, де продажі мобільної реклами зросли на 111%. У Західній Європі зростання становило 91% порівняно з 2011 роком.
У Латинській Америці цей показник зріс на 71%, у Центральній Європі - на 69%, на Близькому Сході і в Африці - на 68%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні - на 60 %.
У 2012 році частки по регіонах розподілилися наступним чином. Азіатсько-Тихоокеанський регіон - 40,2% (3,55 млрд доларів), Північна Америка - 39,8% ( 3,52 млрд доларів), Західна Європа - 16,9% (1,5 млрд доларів).
Частка Центральної Європи становила 1,3% (112 млн доларів), що майже стільки ж, скільки на Близькому Сході і в Африці - 1,2% (109 млн доларів). Найменша частка глобального ринку належить Латинській Америці - 0,6% (50 млн доларів).
Аналітики компанії пояснюють майже двократне зростання поширенням смартфонів і розвитком мереж 3G і LTE. Американська компанія IHS займається дослідженнями в різних галузях ринку по всьому світу.