Держдеп США витратив сотні тисяч на скупку "лайків" у Facebook
Держдепартамент США витратив 630 тисяч доларів на рекламу в Facebook, щоб отримати більше "лайків" для своєї сторінки в соцмережі, однак ці дії не принесли очікуваного ефекту.
Про це передають "Ведомости" з посиланням на Washington Examiner.
Як відзначає видання, гроші витрачав один з підрозділів держдепу - бюро міжнародних інформаційних програм (Bureau of International Information Programs) - у період з 2011 року по березень 2013 року.
При цьому кількість "лайків" вдалося збільшити зі 100 тисяч до 2 мільйонів.
"Багато хто в бюро критикував цю рекламну кампанію за "покупку фанатів", які можуть лише одного разу клікнути на рекламу або "лайкнути" фотографію, але насправді не зацікавлені в цій темі", - цитує видання генерального інспектора держдепу.
Маючи намір залучити аудиторію Facebook старшої та середньої вікової груп на свою сторінку, представники держдепу так і не домоглися своєї мети, пише видання.
А взаємодіє з контентом на сторінці лише 2% залученої аудиторії.
Більше того, у вересні 2012 року Facebook змінила принцип формування стрічки новин користувача, що також знизило ефект від кампанії держдепу.
Тепер відомству доводиться додатково платити, щоб користувачі бачили їх контент, відзначає видання.