Українська правда

Бізнес просить Антимонопольний комітет розтлумачити низку понять

26 квітня 2013, 11:44

Бізнес просить Антимонопольний комітет розтлумачити поняття "поширення інформації, що вводить в оману".

Про це йдеться у повідомленні Держпідприємництва.

У відомстві повідомили, що 25 квітня 2013 року в Держпідприємництві відбувся круглий стіл, на якому були присутні представники Держспоживінспекції, бізнесу, асоціацій та профільних спілок.

"Підприємці нарікають, що основна проблема виробників у тому, що у статтях 15 та 15-1 закону "Про захист від недобросовісної конкуренції" порушення описані загальними термінами", - зазначили у Держпідприємництві.

За словами підприємців, є незрозумілими поняття "неповна інформація", "поширення інформації, що вводить в оману" і т.п.

"І діючи добросовісно, суб’єкти ринку не почувають себе спокійно, оскільки інспектори можуть трактувати ці норми у безліч способів не на їхню користь", - сказано у повідомленні.

влада бізнес АМКУ