Американці скоротили витрати в "чорну п'ятницю"
Виручка роздрібних магазинів США в перший день святкових розпродажів, відомий як "чорна п'ятниця", в 2012 році скоротилася на 1,8% в порівнянні з 2011 роком.
Про це йдеться в даних дослідницької компанії ShopperTrak, передає "Лента.ру" з посиланням на АР.
Згідно з повідомленням, всього 23 листопада, американці витратили близько 11,2 млрд доларів в магазинах на території країни.
На думку аналітиків, на розмір виручки у "чорну п'ятницю" вплинуло те, що деякі мережі почали встановлювати знижки ще напередодні ввечері, у День подяки. Тим часом деякі покупці відзначили, що продавці не пропонують ні великий вибір товарів, ні дійсно вигідні знижки. Частина американців вирішила дочекатися суботи, щоб уникнути тисняви в магазинах, звичайної для початку розпродажів.
Тим часом обсяги покупок через інтернет у порівнянні з 2011 роком зросли на 17,4% в День подяки і на 20,7% в "чорну п'ятницю". Зросло і число візитів в магазини незалежно від здійснення покупок - у 2012 році цей показник збільшився на 3,5% до 307,67 млн відвідувань.