Вибори привели до рекордного зростання ринку реклами
У зв'язку з парламентськими виборами ринок зовнішньої реклами в цьому році виріс на 30%.
Про це свідчать попередні оцінки найбільшого оператора BigBoard Ukraine, пише "Комерсант-Україна".
Як пише видання, такі показники підтверджує і співвласник оператора "Прайм груп" Вадим Фрунзе.
"Домогтися такого зростання операторам насамперед допомогли парламентські вибори", - сказав Фрунзе.
За його оцінками, з 30% зростання ринку 12% забезпечили бюджети політичних сил.
"Якби не було виборів, ці площини зайняли б комерційні рекламодавці, але галузь отримала б менше грошей - ціни для політичних рекламодавців були на 30-35% вище ринкових", - відзначив співвласник оператора..
Значний попит на носії з боку політичних рекламодавців дозволив підвищити ціни і для комерційних. У BigBoard оцінюють заповненість носіїв в 80%, а зростання цін - у 20-25%.
"Частково це був вимушений крок - багато міськадміністрацій, в тому числі Київська, підвищили тарифи на встановлення конструкцій і заборонили розміщувати їх у центрі міста", - відзначає директор групи BigMedia Олена Безхлібна.
У доларовому еквіваленті обсяг ринку до цих пір не вийшов навіть на докризовий рівень - якщо в 2007 році він становив 189 млн доларів, то в 2012 році, навіть з урахуванням феноменального зростання, - всього 162,5 млн доларів.
"Під час кризи ціни на зовнішню рекламу впали майже вдвічі, тому до колишнього рівня їм ще належить вирости", - стверджує Безхлібна.
Вже в наступному році оператори очікують більш скромне зростання - ціни збільшаться всього на 10-15%.