Реклама найкраще себе почуває в Китаї
Рекламний ринок Китаю за підсумками 2012 року збільшиться на 13,4% і становитиме 62 млрд доларів.
Про це йдеться в огляді аналітичної компанії GroupM, повідомляє Lenta.ru.
Для порівняння, загальносвітовий ринок реклами оцінюється в 506 млрд доларів.
Таким чином, на Китай припадає трохи більше 12% всіх витрат на рекламу у світі.
Більше половини всіх рекламних коштів у Китаї витрачається на телебачення. Його частка у витратах становить 53%.
Поступово до нього наближається інтернет - в 2012 році витрати на рекламу в інтернеті збільшаться на 55%, а в 2013-му - ще на 35%.
Раніше в GroupM припускали, що рекламний ринок Китаю збільшиться на 17%, однак у вересні переглянули свій прогноз у бік пониження.
Тим не менш, показники Китаю залишаються одними з найкращих у світі. У Західній Європі ринок, за прогнозами GroupM, скоротиться на 1%, а в США збільшиться на 3,6%. При цьому США як і раніше залишаться найбільшим рекламним ринком світу.