Компанія Microsoft кинула виклик Gmail
Microsoft оголосила про вихід нового поштового сервісу Outlook.com, на якому можна заводити персональні поштові скриньки.
До сих пір у корпорації було два продукти для обміну e-mail - поштовий клієнт Microsoft Outlook, призначений для установки на комп'ютери, і онлайн-сервіс Hotmail, що з'явився ще в 1996 році, пишуть "Ведомости".
Тепер Hotmail припинить існування.
Цей сервіс в кінці 2011 року, за даними Microsoft, міг похвалитися більш ніж 360 млн активних передплатників.
У безкоштовного сервісу персональної пошти Gmail.com, який Google створила ще в 2004 році, в червні 2012 року, за оцінкою інтернет-видання The Verge, було 425 млн активних користувачів.
У Gmail при створенні були додані додаткові функції, які принесли йому успіх: безкоштовний простір для зберігання даних в 1 Гб (зараз вже більше 7,5 Гб), пошук за повідомленнями і т. п.
Microsoft вирішила створити поштовий сервіс, що враховує всі сучасні тенденції в онлайн-комунікаціях, пише в блозі віце-президент корпорації Кріс Джонс.
Outlook.com, як і Gmail, абсолютно безкоштовний для користувача, дозволяє зберігати "майже нескінченний об'єм інформації" в самому ящику плюс дає 7 Гб безкоштовного дискового простору в хмарному архіві Sky Drive.
До переваг Outlook.com Джонс відносить, зокрема, можливість швидко сортувати листи за групами (наприклад, рекламні розсилки, апдейти статусів на інших сервісах) і видаляти непотрібні листи цілими блоками.
Важлива відмінність поштового сервісу Microsoft від Gmail в тому, що Microsoft не сканує тексти листування користувачів і не розсилає інформацію про їхні інтереси рекламодавцям на відміну від Google.
Відповідно, передплатники Outlook.com не стануть отримувати персоналізовану рекламу, обіцяє Microsoft, і в їх особисте листування рекламні блоки також не потраплять.
Реклама в Outlook.com таки буде, але не адресна і виключно на бічній панелі.
Втім, спам-фільтри в Outlook.com таки встановлені: Microsoft обіцяє, що частка спаму в електронній кореспонденції користувачів не перевищить 3%.
Зазвичай спам відсівається саме в результаті текстового аналізу листів, який відбувається автоматично, без участі людей, зауважує співробітник однієї з інтернет-компаній.
Правда, в цьому випадку аналізу піддається не зміст листа, а лінгвістична статистика - частота використання певних слів, словосполучень і т. п., так що юристи Microsoft, швидше за все, можуть правомірно заявляти про приватність листування в Outlook.com, вважає експерт фонду FINAM Global Леонід Деліцин.
Новий поштовий сервіс Microsoft можна синхронізувати з профілями користувача в соціальних мережах, так що прямо на поштовій сторінці будуть видні статуси всіх його "друзів", наприклад, в Facebook.
Тут же можна організувати відеочат або скористатися месенджером.
Фотографії, прикріплені до листів в Outlook.com, демонструються прямо в полі листи, а відкривати додаток для цього не потрібно.
Нарешті, Microsoft приділила увагу зовнішньому вигляду сервісу: список повідомлень на сторінці організований так, що, не прокручуючи екран, можна бачити приблизно на 30% листів більше, ніж звикли користувачі аналогічних сервісів, стверджує Джонс.
Навіть якщо відсутність адресної реклами в новому поштовому сервісі Microsoft зробить його безприбутковим, це не велика біда - Microsoft може дозволити собі дотувати одні проекти за рахунок інших і вже робила так, наприклад, з браузером Internet Explorer, міркує Деліцин з FINAM Global.
Потіснити Google в інтернет-пошуку Microsoft не вдалося, констатує він: вихід пошуковика Bing не вплинув на ринкову частку Google, проте у Microsoft є шанс потіснити конкурента в сегменті електронної пошти, вважає він.