Українська правда

Російський авіаперевізник готовий купити 20 "Русланів"

13 квітня 2012, 09:49

Російський перевізник надважких та великогабаритних вантажів, група компаній "Волга-Днепр" планує укласти твердий контракт з "Об'єднаною авіабудівною корпорацією" на придбання 20 літаків Ан-124 NG - нової модифікації одного з найбільших в світі транспортних літаків "Руслан".

Про це заявив у четвер віце-президент групи Валерій Габріель, пише газета "Комерсант-Україна".

За його словами, вартість цього контракту оцінюється в 4 млрд доларів.

Усього ж група планує закупити 40 "Русланів" до 2030 року (20 літаків за твердим контрактом та 20 - за опціоном) за 8 млрд доларів.

Передбачається, що вантажопідйомність нової версії збільшиться з 120 тис. до 150 тис. тонн, дальність польоту - з 4,5 тис. до 5 тис. км.

Серійно літак випускався на російському ульяновському авіазаводі "Авіастар" і на київському "Авіанті" (зараз - ДП "Антонов"). Останній Ан-124 був зібраний в 2004 році.

Офіційно рішення про поновлення виробництва літака Ан-124 не прийнято, хоча в лютому 2012 року віце-прем'єр РФ Дмитро Рогозін у черговий раз заявив про існування таких планів.

У серпні 2011 року "Волга-Днепр" заявила, що готова допомогти державі в цьому процесі, вклавши 400-600 млн доларів у модернізацію своїх літаків і розробку документації, за якою можна буде випускати літаки Ан-124 NG.

Віце-прем'єр РФ Сергій Іванов наприкінці 2011 року заявляв в інтерв'ю російській газеті "Известия", що на підготовку нового виробництва доведеться витратити приблизно 20 млрд рублів (676 млн доларів).

За його словами, для відновлення випуску літаків мають бути виконані кілька умов, одна з яких - тверде замовлення як мінімум на 60 одиниць, щоб проект окупався.

Керівництво ДП "Антонов" неодноразово заявляло, що російська сторона стримує процес відновлення виробництва.

На підприємстві зазначають, що технологічні можливості дозволяють відновити виробництво Ан-124 в Ульяновську вже у 2014 році.

Антонов Росія авіабудування