Українська правда

Під Новий рік Мінфін затвердив документи для "єдинників"

30 грудня 2011, 17:18

Міністерство фінансів затвердило документи, необхідні для переходу на нову спрощену систему оподаткування.

Це, зокрема, "Порядок видачі свідоцтва платника єдиного податку" і "Порядок подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування", інформація про яких є в наказі № 1675від 20.12.2011 р., пише газета "Дело".

Відомство визначилося із Книгою обліку доходів для платників єдиного податку першої та другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками ПДВ, та Порядком ведення цієї книги (наказ від 15.12.20011 р. № 1637).

У цьому ж наказі - Книга обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ) та Порядок ведення цієї книги.

Про форму податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця та податкової декларації платника єдиного податку - юридичної особи можна дізнатися у наказі від 21.12.20011 р. № 1688.

Всі ці документи набирають чинності з 1 січня 2012 року.

Як відомо, президент Віктор Янукович 18 листопада підписав ракон "Про внесення змін до Податкового кодексу та деяких інших законодавчих актів, що стосуються спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності".

Законом визначено чотири групи підприємців, які зможуть працювати за спрощеною системою.

До першої групи відносяться дрібні підприємці з обсягом доходу до 150 тис. грн., які не мають найманих осіб і платять від 10 до 100 грн. на місяць податку і займаються торгівлею на ринках та наданням побутових послуг.

До другої групи підприємців, до яких застосовується спрощена система, належать фізичні особи, які мають обсяг доходу 1 млн. грн. і мають право наймати 10 осіб.

Для таких підприємців сплата податку визначена на рівні від 20 до 200 грн.

Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року.

Мінфін податки