Лише кожен сотий підприємець готовий до радикальних дій
Лише кожен десятий підприємець готовий брати участь у публічних акціях з захисту своїх інтересів і лише кожен сотий готовий до радикальних дій.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного Агентством соціальних комунікацій серед представників малого та середнього бізнесу, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Всупереч очікуванням виявилося, що протестний потенціал малого та середнього бізнесу можна порівняти з подібними тенденціями серед інших соціальних груп.
У мирних акціях протесту готові брати участь 9%; в радикальних - 1%; не готові брати участі - 79%. Ще 21% респондентів вагалися з відповіддю.
При цьому опитування показало, що умови ведення підприємницької діяльності в Україні залишаються складними.
Як у цілому несприятливі їх оцінили більше половини - 51% респондентів. Дуже несприятливими їх вважають 21%, швидше несприятливими 30%, задовільними їх назвали 19% підприємців.
Тією чи іншою сприятливими умови ведення бізнесу назвали лише 24% опитаних (10% - дуже сприятливі, 14% - швидше сприятливі). Ще 6% не змогли відповісти.
Серед факторів, що негативно впливають на розвиток підприємництва, переважна більшість вказали на наслідки світової економічної кризи (82%) і на свавілля місцевої влади (64%). Для 54% значущим виявилася недосконалість дозвільної системи.
Інші фактори мають набагато меншу вагу для підприємців. Недоступність кредитних ресурсів відзначили 27% опитаних, нерозвиненість інфраструктури - 17%, недоліки регуляторної політики - 16%.
Істотні претензії до податкового законодавства має 14%, низька кваліфікація претендентів на ринку праці і криміногенна обстановка непокоїть 9%.