Київ втратив 50 мільйонів через незаконну рекламу
У 2010 році міська казна Києва не отримала більше 50 млн. гривень надходжень за розміщення рекламної конструкції, яка не є на обліку у міської влади.
Крім того, незаконно встановлені рекламні конструкції загрожують життю та здоров'ю людей, повідомляє прес-служба КМДА.
За словами начальника Головного управління з питань реклами Людмили Денисюк, при оформленні дозволу на встановлення рекламної конструкції треба отримати відповідну проектну документацію, яка містить розрахунки на надійність та стійкість щодо попередження можливих наслідків при експлуатації конструкції.
"А незаконно встановлений рекламний засіб цієї документації відповідно не має, і ми не можемо надати жодних гарантій, що в майбутньому його частина не впаде, наприклад, під вагою снігу чи не становитиме іншої загрози життю та здоров'ю людей", - наголосила Денисюк.
Особливо небезпечними є складні рекламні засоби, розміщені на даху будинку. Для їх встановлення обов'язковим є отримання містобудівних умов і спеціальних обмежень на розміщення.
З дахах будинків встановлено 202 конструкції, з яких 93 (майже 50%) - незаконні. Їх демонтаж пов'язаний з певними труднощами і дороговартісний.