Київська реклама піде в тінь через нові тарифи
Асоціація зовнішньої реклами допускає часткову тінізацію ринку зовнішньої реклами у випадку підвищення тарифів на її розміщення в Києві.
Про це повідомив виконавчий директор асоціації Роман Паламарчук, передає "Обком" з посиланням на "Українські новини".
"Зараз у ринку зовнішньої реклами рентабельність мінімальна. Пропозиція величезна, яка в окремі періоди перевищує попит. Влада не просто не отримає додаткового прибутку, але може й взагалі скоротити надходження до бюджету від реклами. В оператора буде два варіанти - закрити компанію і піти в тінь або зменшити заробітну плату працівникам і знизити якість сервісу для того, щоб залишитися на плаву", - зазначив Паламарчук.
Він припустив, що після підвищення, коли місто побачить, що надходження до бюджету не зростають, а скорочуються, влада поверне тарифи на колишній рівень.
"Минулого разу при підвищенні місто повернулося до обгрунтованими тарифами. Зараз підвищать, потім побачать, що надходжень немає, і повернуться назад ", - припустив виконавчий директор асоціації.
Коментуючи аргументи міськадміністрації про необхідність скорочувати парк рекламних конструкцій у Києві в цілому, Паламарчук додав, що в разі підвищення тарифів в першу чергу будуть демонтуватися неліквідні рекламоносії, розташовані на периферії і не користуються популярністю у рекламодавців.
Він зазначив, що на рекламні щити в центрі міста, на які великий попит, підвищення цін так не вплине.