Від київських супермаркетів вимагають знизити ціну на молоко і м'ясо
Антимонопольний комітет зобов'язав 10 найбільших торговельних мереж знизити роздрібні ціни на молочні продукти та м'ясо птиці.
Вимоги висунуто до ЗАТ "Фуршет", ВАТ "МегаМаркет", ВАТ "АТБ-маркет", "ПАККО-холдин" Торгово - промислової корпорації Fozzy Group, ТОВ "ЕКО", "Metro Cash & Carry Україна", ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "Ашан Україна" і ТОВ "Адвентіс", повідомляє прес-служба відомства.
Торговельні мережі мають знизити роздрібні ціни зокрема на молоко, сметану, вершкове масло, твердий сир та м'ясо птиці.
Також торгівці мають сприяти укладенню прямих контрактів щодо реалізації такої продукції з безпосередніми виробниками, утримуватися від економічно необґрунтованого підвищення цін.
У разі невиконання рекомендації, Антимонопольний комітет обіцяє вжити відповідні заходи реагування.
Раніше АМКУ висував вимоги до 11 виробників молочної продукції та 10 постачальників охолодженого м'яса птиці привести оптово-відпускні ціни до економічно обґрунтованого рівня і не допускати їх безпідставного підвищення.
На вимоги Комітету уже відреагували ТОВ "Керуюча компанія "Терра Фуд", ТОВ "Данон", ТОВ "Юнімілк", ДП "Мілкіленд-Україна", ВАТ "Звенигородський сироробний комбінат" та ВАТ "Миронівський хлібопродукт", відзначили в АМКУ.